Ik ben Marelva Rodrigues en ik ben een vrolijke en flexibele Virtual Assistant met ruime werkervaring bij verschillende organisaties. Ik ben een online management ondersteuner op zowel secretarieel als administratief gebied en ontzorg opdrachtgevers door o.a. hun agenda, e-mail en andere office werkzaamheden uit handen te nemen.
Ik heb een proactieve werkhouding, ben assertief en weet mensen om mij heen op een positieve manier te stimuleren en aan te spreken. Daarnaast spreek en schrijf ik vloeiend Nederlands en Engels.
Heb je ondersteuning nodig dan kun je mij inhuren voor de volgende zaken;
- Het beheren van agenda’s en het plannen van afspraken
- Het beheren en organiseren van inbox (Mailbeheer)
- Het organiseren van bedrijfsevenementen en -bijeenkomsten (uitjes, trainingen en vergaderingen)
- Het ondersteunen van de HR-afdeling bij het werven van nieuwe medewerkers
- Het beheren van voorraden en bestellingen van kantoorbenodigdheden
- Het bestellen van relatiegeschenken, bloemen, verjaardagskaarten, etc.
- Het boeken van reizen en accommodaties
- Het aanvragen van visums
- Het assisteren bij projecten (projectondersteuning)
- klantbeheer
- Databasebeheer
- Digitaal archiveren
- Digitaal facturering
- Backoffice werkzaamheden
Wanneer je interesse hebt neem contact op met Support Profs op nummer 088 401 9663.
